Reklamace a vrácení zboží
Pozor! Před vyplněním formuláře a odesláním stížnosti prosím napište na náš zákaznický servis: pomoc.ultralaser@gmail.com
02. Formulář pro stížnost na výrobek - WWW adresa - Stažení aktualizace Omnibus
IX. Reklamace zboží v záruce
- Prodávající se zavazuje dodat Zboží v souladu se Smlouvou.
- Prodávající odpovídá za nesoulad Zboží se smlouvou za podmínek stanovených v Zákoně o právech spotřebitelů vůči Zákazníkovi, který je Spotřebitelem, a Zákazníkovi, který je fyzickou osobou uzavírající Smlouvu přímo související s její podnikatelskou činností, pokud z obsahu této Smlouvy vyplývá, že pro tuto osobu nemá podnikatelskou povahu, vyplývající zejména z předmětu jí vykonávané podnikatelské činnosti, zpřístupněného na základě ustanovení o Centrálním registru a informacích o podnikatelské činnosti. Záruka vůči podnikatelům je vyloučena.
- Stížnosti vyplývající z porušení práv Zákazníka zaručených zákonem nebo těmito Pravidly by měly být zasílány na následující adresu: MASSECOM Bartłomiej Jaszyna, ul. Modlińska 248, 03-152 Varšava, e-mailová adresa: ultralaserstore@gmail.com
- Aby mohla být reklamace posouzena, měl by Zákazník zaslat nebo doručit reklamované zboží a pokud možno přiložit doklad o koupi. Zboží musí být doručeno nebo zasláno na adresu uvedenou v bodě. 3.
- Prodávající se zavazuje posoudit každou reklamaci do 14 dnů od jejího obdržení.
- Pokud reklamace vykazuje nedostatky, vyzve Prodávající Zákazníka k jejímu doplnění v nezbytném rozsahu neprodleně, nejpozději však do 7 dnů ode dne doručení žádosti Zákazníkovi.
X. Stížnosti týkající se poskytování služeb elektronickými prostředky
- Zákazník může Prodejci podat stížnosti v souvislosti s provozem Obchodu a užíváním Služeb. Stížnosti lze podat písemně na následující adresu: MASSECOM Bartłomiej Jaszyna, ul. Modlińska 248, 03-152 Varšava, e-mailová adresa: ultralaserstore@gmail.com
- V reklamaci by měl Zákazník uvést své jméno a příjmení, korespondenční adresu, druh a popis problému.
- Prodávající se zavazuje posoudit každou reklamaci do 14 dnů od jejího obdržení. Pokud reklamace vykazuje nedostatky, vyzve Prodávající Zákazníka k jejímu doplnění v nezbytném rozsahu do 7 dnů ode dne obdržení žádosti Zákazníkem.
XI. Mimosoudní metody řešení stížností a uplatňování nároků
- Zákazník, který je spotřebitelem, má mimo jiné následující možnosti mimosoudního vyřizování stížností a uplatňování nároků:
- je oprávněn obrátit se na stálý spotřebitelský rozhodčí soud působící při Obchodní inspekci s žádostí o řešení sporu vzniklého z uzavřené kupní smlouvy;
- je oprávněn požádat zemského inspektora obchodní inspekce o zahájení mediačního řízení za účelem smírného vyřešení sporu mezi Zákazníkem a Prodávajícím;
- může získat bezplatnou pomoc při řešení sporu mezi Zákazníkem a Prodávajícím, a to i s využitím bezplatné pomoci okresního (městského) ombudsmana spotřebitelů nebo společenské organizace, jejíž zákonné úkoly zahrnují ochranu spotřebitelů (včetně Federace spotřebitelů, Asociace polských spotřebitelů). Poradenství poskytuje Federace spotřebitelů na bezplatné telefonní lince pro spotřebitele 800 007 707 a Asociace polských spotřebitelů na e-mailové adrese porad@dlakonsumentow.pl;
- Podejte svou stížnost prostřednictvím online platformy EU pro online řešení sporů, která je k dispozici na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.