Předpisy obchodu

 

Pravidla internetového obchodu - www.ultralaser.pl

 

I. Obecná ustanovení

 

  1. Tato pravidla definují všeobecné podmínky, způsob poskytování Služeb elektronicky a prodej prováděný prostřednictvím Internetového obchodu www.ultralaser.pl . Prodejnu provozuje Bartłomiej Jaszyna, podnikající pod názvem MASSECOM Bartłomiej Jaszyna, zapsaný v rejstříku podnikatelů Centrální registrace a informací o hospodářské činnosti vedené ministrem hospodářství na adrese ul. Legionowska 6, 05-110 Jabłonna, NIP 5361965170, REGON 523261224, dále jen prodávající.

  2. Kontakt s prodávajícím je možný prostřednictvím:

 

e-mailová adresa: pomoc.ultralaser@gmail.com

 

  1. Tato nařízení jsou průběžně k dispozici na webových stránkách www.ultralaser.pl způsobem, který umožňuje kdykoli získat, reprodukovat a zaznamenat jejich obsah tiskem nebo uložením na nosič.

  2. Prodávající informuje, že používání Služeb poskytovaných elektronicky může představovat hrozbu pro každého uživatele internetu, která spočívá v možnosti zavedení škodlivého softwaru do IT systému Zákazníka a získání a úpravě jeho údajů neoprávněnými osobami. Aby se předešlo riziku výše uvedených hrozeb, měl by Zákazník používat vhodná technická opatření k minimalizaci jejich výskytu, zejména antivirové programy a firewall.

 

II. Definice

 

Pojmy použité v nařízeních znamenají:

 

  1. Pracovní dny – dny od pondělí do pátku, s výjimkou státních svátků;

  2. Zákazník – fyzická osoba, která má plnou způsobilost k právním úkonům, fyzická osoba podnikající, právnická osoba nebo organizační složka, která není právnickou osobou, které zvláštní předpisy přiznávají způsobilost k právním úkonům, která v rámci Internetového obchodu zadá Objednávku nebo využije jiné Služby dostupné v Internetovém obchodě;

  3. Občanský zákoník – zákon ze dne 23. dubna 1964 (Sbírka zákonů č. 16, položka 93, ve znění pozdějších předpisů);

  4. Účet – část Internetového obchodu přiřazená danému Zákazníkovi, jejímž prostřednictvím může Zákazník provádět v Internetovém obchodě konkrétní akce;

  5. Spotřebitel – Zákazník, který je spotřebitelem ve smyslu čl. 22[1] občanského zákoníku;

  6. Podnikatel - Zákazník, který je podnikatelem ve smyslu čl. 43[1] občanského zákoníku;

  7. Předpisy – tento dokument;

  8. Zboží – produkt prezentovaný v Internetovém obchodě, jehož popis je k dispozici u každého z prezentovaných produktů;

  9. Kupní smlouva – smlouva o prodeji zboží ve smyslu občanského zákoníku, uzavřená mezi prodávajícím a zákazníkem;

  10. Služby – služby poskytované Prodávajícím Zákazníkům elektronicky ve smyslu ustanovení zákona ze dne 18. července 2002 o poskytování služeb elektronickými prostředky (Sbírka zákonů č. 144, položka 1204, ve znění pozdějších předpisů);

  11. Zákon o právech spotřebitelů – zákon ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitelů (Sbírka zákonů 2014, č. 827);

  12. Zákon o poskytování služeb elektronickými prostředky – zákon ze dne 18. července 2002 o poskytování služeb elektronickými prostředky (Sbírka zákonů č. 144, položka 1204, ve znění pozdějších předpisů);

  13. Objednávka – projev vůle Zákazníka, směřující přímo k uzavření Kupní smlouvy, specifikující zejména druh a počet Zboží.

 

III. Pravidla pro používání internetového obchodu

 

  1. Používání Internetového obchodu je možné za předpokladu, že IT systém používaný Zákazníkem splňuje následující minimální technické požadavky:

 

  1. počítač nebo mobilní zařízení s přístupem k internetu,

  2. přístup k e-mailu,

  3. Webový prohlížeč Microsoft Edge verze 42.x nebo novější, Firefox verze 48.0 nebo novější, Chrome verze 50 nebo novější, Opera verze 50 nebo novější, Safari verze 10.x. nebo novější,

  4. povolením souborů cookie a Javascriptu ve vašem webovém prohlížeči.

  5. Používáním Internetového obchodu se rozumí jakákoli akce Zákazníka, která vede k jeho seznámení s obsahem Obchodu.

  6. Klient je zejména povinen: neposkytovat ani nepřenášet obsah zakázaný zákonem, např. obsah propagující násilí, hanlivý nebo porušující osobní práva a další práva třetích stran

  7. používat Internetový obchod způsobem, který nenarušuje jeho fungování, zejména používáním specifického softwaru nebo zařízení,

  8. neprovádět činnosti, jako je: zasílání nebo umisťování nevyžádaných obchodních informací (spamu) v rámci internetového obchodu,

  9. používat Internetový obchod způsobem, který nezatěžuje ostatní Zákazníky a Prodávajícího,

  10. používat jakýkoli obsah zveřejněný v Internetovém obchodě pouze pro svou osobní potřebu,

  11. používat Internetový obchod způsobem, který je v souladu s ustanoveními platných právních předpisů na území Polské republiky, ustanoveními Nařízení a obecnými zásadami používání internetu.

IV. Služby

 

  1. Prodávající umožňuje využívání bezplatných Služeb prostřednictvím Internetového obchodu, které jsou Prodávajícím poskytovány 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

  2. Služba vedení účtu v internetovém obchodě je k dispozici po registraci. Registrace se provádí vyplněním a přijetím registračního formuláře dostupného na jedné ze stránek Internetového obchodu. Smlouva o poskytování Služby spočívající ve vedení Účtu v Internetovém obchodě se uzavírá na dobu neurčitou a zaniká okamžikem, kdy Zákazník odešle žádost o smazání Účtu nebo použije tlačítko „Smazat účet“.

  3. Zákazník může od Prodejce dostávat obchodní informace formou zpráv zaslaných na e-mailovou adresu uvedenou Zákazníkem (služba newsletteru). Za tímto účelem musíte uvést platnou e-mailovou adresu nebo aktivovat příslušné pole v registračním formuláři nebo objednávkovém formuláři. Zákazník může kdykoli odvolat souhlas se zasíláním obchodních informací. Smlouva o poskytování služby Newsletter se uzavírá na dobu neurčitou a zaniká okamžikem, kdy Zákazník odešle žádost o odstranění své e-mailové adresy z odběru Newsletteru nebo se odhlásí pomocí odkazu obsaženého v obsahu zprávy zaslané v rámci služby Newsletter.

  4. Zákazník má možnost vkládat v Internetovém obchodě individuální a subjektivní prohlášení týkající se mimo jiné: Zboží nebo průběhu transakce. Doplněním prohlášení Klient prohlašuje, že má veškerá práva k tomuto obsahu, zejména autorská práva, práva související s nimi a práva průmyslového vlastnictví. Smlouva o poskytování služby spočívající ve zveřejňování recenzí na Produkty v Internetovém obchodě se uzavírá na dobu určitou a zaniká přidáním recenze.

  5. Prohlášení by měla být formulována transparentním a srozumitelným způsobem a nesmí porušovat platná právní ustanovení, včetně práv třetích stran – zejména nesmí být hanlivá, porušovat osobní práva ani představovat akt nekalé soutěže. Zveřejněná prohlášení jsou šířena na webových stránkách internetového obchodu.

  6. Zveřejněním komentáře Zákazník souhlasí s jeho bezplatným použitím a zveřejněním Prodávajícím, jakož i s adaptací děl ve smyslu zákona o autorském právu a právech s ním souvisejících (Sbírka zákonů 1994 č. 24, položka 83).

  7. Prodávající má právo pořádat příležitostné soutěže a propagační akce, jejichž podmínky budou pokaždé uvedeny na webových stránkách Obchodu. Akce v internetovém obchodě nelze kombinovat, pokud obchodní podmínky dané akce nestanoví jinak.

  8. Pokud Zákazník poruší ustanovení těchto Podmínek, může Prodávající po předchozí neúspěšné žádosti o ukončení nebo odstranění porušení a stanovení přiměřené lhůty vypovědět smlouvu o poskytování Služeb s výpovědní lhůtou 14 dnů.

 

V. Postup pro uzavření kupní smlouvy

 

  1. Informace o Zboží uvedené na webových stránkách Obchodu, zejména jeho popisy, technické a provozní parametry a ceny, představují výzvu k uzavření Smlouvy ve smyslu čl. 71 občanského zákoníku.

  2. Veškeré Zboží dostupné v Internetovém obchodě je zcela nové, v souladu se Smlouvou a bylo legálně uvedeno na polský trh.

  3. Pokud Prodávající používá mechanismy pro individuální úpravu cen založené na automatizovaném rozhodování, poskytne tuto informaci Spotřebiteli při každém zadání Objednávky, s přihlédnutím k požadavkům kladeným v tomto ohledu ustanoveními o ochraně osobních údajů.

  4. Podmínkou pro odeslání objednávky je mít aktivní e-mailový účet.

  5. V případě zadání Objednávky prostřednictvím Objednávkového formuláře dostupného na webových stránkách Internetového obchodu je Objednávka zaslána Prodávajícímu Zákazníkem v elektronické podobě a představuje návrh na uzavření Kupní smlouvy na Zboží, které je předmětem Objednávky. Elektronicky podaná nabídka zavazuje Zákazníka, pokud Prodávající zašle potvrzení o přijetí Objednávky k vyřízení na e-mailovou adresu uvedenou Zákazníkem, což představuje prohlášení Prodávajícího o přijetí nabídky Zákazníka a po jejím obdržení Zákazníkem je Kupní smlouva uzavřena.

  6. Objednávka v internetovém obchodě telefonicky nebo zasláním e-mailu probíhá v pracovní dny a v hodinách uvedených na webových stránkách internetového obchodu. Za tímto účelem by měl Klient:

 

  1. uvést během telefonického hovoru nebo v obsahu e-mailu adresovaného Prodejci název Zboží z nabídky Zboží dostupné na webových stránkách Obchodu a jeho množství,

  2. uvést způsob doručení a způsob platby z nabízených způsobů doručení a platby na webových stránkách Obchodu,

  3. poskytnout údaje potřebné k dokončení Objednávky, zejména: jméno a příjmení, bydliště a e-mailovou adresu.

  4. Informace o celkové hodnotě Objednávky uvedené v bodě výše jsou Prodávajícím poskytovány vždy ústně po dokončení celé Objednávky nebo informováním e-mailem spolu s informací, že uzavřením Kupní smlouvy ze strany Zákazníka vzniká povinnost zaplatit za objednané Zboží, čímž je Kupní smlouva uzavřena.

  5. V případě Zákazníka, který je Spotřebitelem, Prodávající při každé telefonické nebo e-mailové Objednávce zašle Zákazníkovi potvrzení podmínek zadané Objednávky.

  6. Smlouva je uzavřena okamžikem, kdy Zákazník, který je Spotřebitelem, odešle (v reakci na potvrzení podmínek Objednávky zaslané Prodávajícím) e-mail na e-mailovou adresu Prodávajícího, ve kterém Zákazník: přijímá obsah odeslané Objednávky a souhlasí s jejím provedením a přijímá obsah Obchodních podmínek a potvrzuje, že si přečetl pokyny k odstoupení od Smlouvy.

  7. Po uzavření Kupní smlouvy Prodávající potvrdí Zákazníkovi její podmínky zasláním na e-mailovou adresu Zákazníka nebo písemně na adresu uvedenou Zákazníkem.

  8. Kupní smlouva je uzavřena v polštině, její obsah je v souladu s Obchodními předpisy.

VI. Dodání

 

  1. Dodání Zboží je omezeno na území Polské republiky a provádí se na adresu uvedenou Zákazníkem při zadávání Objednávky.

  2. Zákazník si může zvolit následující způsoby dodání objednaného zboží:

 

  1. prostřednictvím kurýrní společnosti;

  2. doručeno do balíkové schránky.

 

  1. Na webových stránkách Obchodu, v popisu Zboží, Prodávající informuje Zákazníka o počtu Pracovních dnů potřebných k vyřízení Objednávky a jejímu doručení, jakož i o výši poplatků za doručení Zboží.

  2. Dodací a realizační lhůta Objednávky se počítá v Pracovních dnech v souladu s bodem VII bod 2.

  3. Prodávající poskytne Zákazníkovi doklad o koupi.

  4. Pokud jsou pro Zboží uvedené v Objednávce stanoveny různé dodací lhůty, platí pro celou Objednávku nejdelší z uvedených lhůt.

 

VII. Ceny a způsoby platby

 

  1. Ceny Zboží jsou uvedeny v polských zlotých a zahrnují všechny složky, včetně DPH, cla a dalších poplatků.

  2. Zákazník si může vybrat následující způsoby platby:

 

  1. hotově při osobním odběru - platba v místě osobního odběru Prodávajícího (v tomto případě bude Objednávka vyřízena ihned poté, co Prodávající zašle Zákazníkovi potvrzení o přijetí Objednávky, a Zboží bude vydáno v místě osobního odběru Prodávajícího);

  2. dobírkou, platba dodavateli při dodání (v tomto případě bude realizace Objednávky a její odeslání zahájeno poté, co Prodávající zašle Zákazníkovi potvrzení o přijetí Objednávky a dokončení Objednávky);

  3. elektronická platba (v tomto případě bude realizace Objednávky zahájena poté, co Prodávající zašle Zákazníkovi potvrzení o přijetí Objednávky a poté, co Prodávající obdrží ze systému zúčtovacího agenta informaci o platbě provedené Zákazníkem, a odeslání bude provedeno ihned po dokončení Objednávky).

  4. Na webových stránkách Obchodu Prodávající informuje Zákazníka o lhůtě, ve které je povinen provést platbu za Objednávku. Pokud Zákazník nezaplatí ve lhůtě uvedené v předchozí větě, může Prodávající po předchozí neúspěšné výzvě k úhradě se stanovenou přiměřenou lhůtou odstoupit od Smlouvy dle čl. 491 občanského zákoníku.

 

VIII. Právo odstoupit od Smlouvy

 

  1. Zákazník, který je spotřebitelem, může odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu podáním příslušného prohlášení do 14 dnů. Pro dodržení této lhůty stačí zaslat prohlášení před jejím uplynutím.

  2. Zákazník si může prohlášení formulovat sám nebo použít vzor prohlášení poskytnutý Prodejcem na webových stránkách Obchodu.

  3. Čtrnáctidenní lhůta se počítá ode dne dodání Zboží, nebo v případě Smlouvy o poskytování služeb ode dne jejího uzavření.

  4. Po obdržení prohlášení o odstoupení od Smlouvy Spotřebitelem zašle Prodávající potvrzení o přijetí prohlášení o odstoupení od Smlouvy na e-mailovou adresu Spotřebitele.

  5. Právo Spotřebitele odstoupit od Smlouvy je vyloučeno v případě:

 

  1. Smlouvy o poskytování služeb, za které je spotřebitel povinen zaplatit cenu, pokud prodávající službu v plném rozsahu splnil s výslovným a předchozím souhlasem spotřebitele, který byl před zahájením poskytování informován o tom, že po poskytnutí služby podnikatelem ztratí právo odstoupit od smlouvy, a tuto skutečnost vzal na vědomí

  2. Smlouva, v níž cena nebo odměna závisí na výkyvech na finančním trhu, nad nimiž Prodávající nemá žádnou kontrolu a které mohou nastat před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy;

  3. Smlouva, jejímž předmětem plnění je neprefabrikovaný Produkt vyrobený podle specifikací Spotřebitele nebo určený k uspokojení jeho individuálních potřeb;

  4. Smlouva, jejímž předmětem je zboží, které se rychle kazí nebo má krátkou trvanlivost;

  5. Smlouva, jejímž předmětem je zboží dodané v uzavřeném obalu, které nelze po otevření obalu vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo hygienických důvodů, pokud byl obal otevřen po dodání;

  6. Smlouva, jejímž předmětem plnění jsou produkty, které jsou po dodání vzhledem ke své povaze neoddělitelně spojeny s jinými věcmi;

  7. Smlouva, jejímž předmětem jsou alkoholické nápoje, jejichž cena byla dohodnuta při uzavření Kupní smlouvy a které mohou být dodány až po 30 dnech a jejichž hodnota závisí na výkyvech trhu, nad nimiž Prodávající nemá žádnou kontrolu;

  8. Smlouva, ve které spotřebitel výslovně požádal prodávajícího, aby k němu přijel za účelem neodkladné opravy nebo údržby; Pokud Prodávající poskytne další služby, než které si Spotřebitel vyžádal, nebo dodá Zboží jiné než náhradní díly nezbytné k provedení oprav nebo údržby, má Spotřebitel právo odstoupit od Smlouvy ohledně dalších služeb nebo Zboží;

  9. Smlouva, jejímž předmětem plnění jsou zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačové programy dodané v zapečetěném obalu, pokud byl obal po dodání otevřen;

  10. smlouva o dodávce novin, periodik nebo časopisů, s výjimkou smlouvy o předplatném;

  11. Smlouva uzavřená formou veřejné dražby;

  12. Smlouvy o poskytování služeb, za které je Spotřebitel povinen zaplatit cenu, v jejichž případě Spotřebitel výslovně požádal Prodávajícího, aby k němu přijel za účelem provedení opravy, a služba již byla s výslovným a předchozím souhlasem Spotřebitele plně provedena.

  13. Smlouvy o poskytování ubytovacích služeb jiných než pro bydlení, přepravy zboží, pronájmu automobilů, cateringu, služeb souvisejících s volným časem, zábavou, sportovními nebo kulturními akcemi, pokud smlouva specifikuje den nebo dobu poskytování služby;

  14. Smlouvy o dodání digitálního obsahu, který není dodáván na hmotném nosiči, za který je spotřebitel povinen zaplatit cenu, pokud prodávající zahájil poskytování s výslovným a předchozím souhlasem spotřebitele, který byl před zahájením poskytování informován o tom, že po splnění ustanovení prodávajícím ztratí spotřebitel právo odstoupit od smlouvy, a tuto skutečnost vzal na vědomí, a prodávající poskytl spotřebiteli potvrzení uvedené v čl. 15 sekund 1 a 2 nebo čl. 21 oddíl 1 zákona o právech spotřebitelů.


  1. Další výjimky z práva odstoupit od Smlouvy jsou uvedeny v čl. 38 oddíl 2 zákona o právech spotřebitelů.

  2. V případě odstoupení od Smlouvy uzavřené na dálku se Smlouva považuje za neuzavřenou. Zboží, které strany poskytly, se vrací v nezměněném stavu, pokud změna nebyla nezbytná k určení povahy, vlastností a funkčnosti Zboží. Vrácení by mělo proběhnout neprodleně, nejpozději do 14 dnů. Zakoupené Zboží by mělo být vráceno na adresu Prodávajícího.

  3. Prodávající neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne doručení prohlášení Spotřebitele o odstoupení od Smlouvy, vrátí Spotřebiteli všechny platby, které uhradil, včetně nákladů na dodání Zboží. Prodávající vrátí platbu stejným způsobem platby, jaký použil Spotřebitel, pokud Spotřebitel nedohodne jiný způsob vrácení peněz, za předpokladu, že takový způsob nebude pro Spotřebitele spojen s žádnými náklady. Prodávající může zadržet vrácení plateb přijatých od Zákazníka, dokud neobdrží Zboží zpět nebo dokud Zákazník nepředloží doklad o jeho zaslání zpět, v závislosti na tom, která událost nastane dříve, pokud Prodávající nenabídl, že si Zboží od Zákazníka vyzvedne sám.

  4. Pokud si Spotřebitel zvolil jiný způsob doručení Zboží než nejlevnější standardní způsob doručení nabízený Prodávajícím, není Prodávající povinen Spotřebiteli uhradit dodatečné náklady, které mu tím vznikly.

  5. Zákazník hradí pouze přímé náklady na vrácení Zboží, pokud se Prodávající nezavázal, že tyto náklady hradí.

 

IX. Reklamace zboží v záruce

 

  1. Prodávající se zavazuje dodat Zboží v souladu se Smlouvou.

  2. Prodávající odpovídá za nesoulad Zboží se smlouvou za podmínek stanovených v Zákoně o právech spotřebitelů vůči Zákazníkovi, který je Spotřebitelem, a Zákazníkovi, který je fyzickou osobou uzavírající Smlouvu přímo související s její podnikatelskou činností, pokud z obsahu této Smlouvy vyplývá, že pro tuto osobu nemá podnikatelskou povahu, vyplývající zejména z předmětu jí vykonávané podnikatelské činnosti, zpřístupněného na základě ustanovení o Centrálním registru a informacích o podnikatelské činnosti. Záruka vůči podnikatelům je vyloučena.

  3. Stížnosti vyplývající z porušení práv Zákazníka zaručených zákonem nebo těmito Pravidly by měly být zasílány na následující adresu: MASSECOM Bartłomiej Jaszyna, ul. Legionowska 6, 05-110 Jabłonna, na e-mailovou adresu: pomoc.ultralaser@gmail.com

  4. Aby mohla být reklamace posouzena, měl by Zákazník zaslat nebo doručit reklamované zboží a pokud možno přiložit doklad o koupi. Zboží musí být doručeno nebo zasláno na adresu uvedenou v bodě. 3.

  5. Prodávající se zavazuje posoudit každou reklamaci do 14 dnů od jejího obdržení.

  6. Pokud reklamace vykazuje nedostatky, vyzve Prodávající Zákazníka k jejímu doplnění v nezbytném rozsahu neprodleně, nejpozději však do 7 dnů ode dne doručení žádosti Zákazníkovi.

 

X. Stížnosti týkající se poskytování služeb elektronickými prostředky

 

  1. Zákazník může Prodejci podat stížnosti v souvislosti s provozem Obchodu a užíváním Služeb. Stížnosti lze podat písemně na následující adresu: MASSECOM Bartłomiej Jaszyna, ul. Legionowska 6, 05-110 Jabłonna, na e-mailovou adresu: pomoc.ultralaser@gmail.com.

  2. V reklamaci by měl Zákazník uvést své jméno a příjmení, korespondenční adresu, druh a popis problému.

  3. Prodávající se zavazuje posoudit každou reklamaci do 14 dnů od jejího obdržení. Pokud reklamace vykazuje nedostatky, vyzve Prodávající Zákazníka k jejímu doplnění v nezbytném rozsahu do 7 dnů ode dne obdržení žádosti Zákazníkem.

 

XI. Mimosoudní metody řešení stížností a uplatňování nároků

 

  1. Zákazník, který je spotřebitelem, má mimo jiné následující možnosti mimosoudního vyřizování stížností a uplatňování nároků:

  1. je oprávněn obrátit se na stálý spotřebitelský rozhodčí soud působící při Obchodní inspekci s žádostí o řešení sporu vzniklého z uzavřené kupní smlouvy;

  2. je oprávněn požádat zemského inspektora obchodní inspekce o zahájení mediačního řízení za účelem smírného vyřešení sporu mezi Zákazníkem a Prodávajícím;

  3. může získat bezplatnou pomoc při řešení sporu mezi Zákazníkem a Prodávajícím, a to i s využitím bezplatné pomoci okresního (městského) ombudsmana spotřebitelů nebo společenské organizace, jejíž zákonné úkoly zahrnují ochranu spotřebitelů (včetně Federace spotřebitelů, Asociace polských spotřebitelů). Poradenství poskytuje Federace spotřebitelů na bezplatné telefonní lince pro spotřebitele 800 007 707 a Asociace polských spotřebitelů na e-mailové adrese porad@dlakonsumentow.pl;

  4. Podejte svou stížnost prostřednictvím online platformy EU pro online řešení sporů, která je k dispozici na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

XII. Ochrana osobních údajů

 

Prodávající shromažďuje a zpracovává osobní údaje poskytnuté Zákazníky v souladu s platnými právními předpisy a v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů, které jsou k dispozici na webových stránkách Obchodu.

XIII. Ustanovení týkající se směrnice o digitálních službách

  1. Rozsah působnosti
    V souladu se směrnicí o digitálních službách (DSA) a platnými právními předpisy poskytuje naše platforma přístup k digitálním službám, včetně možnosti uživatelů přidávat obsah generovaný uživateli, jako jsou recenze, komentáře a další formy interakce. Z tohoto důvodu se zavazujeme dodržovat příslušné předpisy týkající se moderování obsahu, odpovědnosti za zveřejněné materiály a umožnění hlášení obsahu, který porušuje předpisy.

  2. Moderování obsahu
    Jako poskytovatel digitálních služeb přijímáme vhodná opatření, abychom zabránili publikování obsahu, který je nezákonný, škodlivý nebo porušuje pravidla naší platformy. Pokud bude takový obsah zjištěn, rozhodneme se o jeho odstranění nebo o zablokování přístupu k němu v souladu s platnými předpisy.

  3. Hlášení porušení
    Uživatelé mají právo nahlásit obsah, který může porušovat platné zákony, předpisy nebo pravidla komunity. Pro nahlášení nelegálního obsahu mohou uživatelé použít formulář dostupný na naší platformě. Každá zpráva bude analyzována a uživatel bude o rozhodnutí informován do 7 pracovních dnů.

  4. Transparentnost jednání
    V souladu se zákonem DSA poskytujeme uživatelům plnou transparentnost ohledně našich moderačních opatření v oblasti obsahu, včetně odstraňování obsahu a blokování uživatelů. Uživatelé budou informováni o důvodech rozhodnutí o odstranění nebo blokování obsahu.

  5. Odpovědnost za uživatelský obsah
    Naše platforma nenese odpovědnost za obsah zveřejňovaný uživateli, ale podnikáme veškeré kroky k zajištění souladu s platnými zákony a pravidly naší platformy.

  6. Odvolání a stížnosti
    V případě rozhodnutí o odstranění obsahu nebo zablokování účtu má uživatel právo podat odvolání, které bude naší platformou posouzeno do 14 pracovních dnů.

  7. Ochrana nezletilých osob
    V souladu s požadavky zákona DSA přijímáme opatření na ochranu nezletilých uživatelů před škodlivým obsahem. Veškerý obsah, který může být považován za nevhodný pro osoby mladší 18 let, bude odstraněn nebo zablokován.

  8. Spolupráce s orgány činnými v trestním řízení
    V případě, že obsah porušuje platné zákony, včetně trestních zákonů, bude naše platforma spolupracovat s příslušnými orgány činnými v trestním řízení a regulačními orgány, a to i poskytnutím údajů, které mohou být v procesu vyšetřování vyžadovány.

XIV. Bezpečnost laserového ukazovátka

Prodávaná laserová ukazovátka jsou třídy 2. Jedná se o vysoce výkonná zařízení a při nesprávném používání mohou představovat zdravotní riziko. Kupující prohlašuje, že je plnoletý a zavazuje se dodržovat následující bezpečnostní pravidla:

  1. Nemiřte do očí – Nikdy nemiřte laserovým paprskem do očí, ať už svých nebo cizích. Kontakt s laserovým paprskem může způsobit trvalé poškození očí.

  2. Zabraňte kontaktu s vozidly – ​​Nepoužívejte laser v blízkosti vozidel, letadel nebo jiných dopravních prostředků. Míření laserem na vozidla může představovat bezpečnostní riziko na silnicích nebo ve vzduchu a je v mnoha jurisdikcích nezákonné.

  3. Nemiřte laserem na zvířata – Nemiřte laserem na zvířata, protože intenzivní světlo je může vyděsit a také negativně ovlivnit jejich zdraví.

  4. Používejte za vhodných podmínek – Indikátor používejte pouze za vhodných podmínek, kdy není ohroženo zdraví a bezpečnost ostatních.

  5. Uchovávejte na bezpečném místě – Zařízení skladujte tak, aby k němu neměly přístup děti a osoby, které nejsou obeznámeny s bezpečnostními pravidly pro práci s laserem.

Před použitím laserového ukazovátka se doporučuje přečíst si celý návod k obsluze a doporučení výrobce.

 

XV. Odpovědnost uživatele

  • Odpovědnost za škody
    Kupující je plně odpovědný za jakékoli škody způsobené v důsledku používání zakoupených produktů, včetně laserů dostupných v obchodě. www.ultralaser.pl . Majitel prodejny, MASSECOM Bartłomiej Jaszyna, nenese odpovědnost za důsledky používání produktů způsobem, který není v souladu s jejich zamýšleným účelem.

  • Nesprávné použití
    MASSECOM Společnost Bartłomiej Jaszyna, majitel obchodu www.ultralaser.pl nenese odpovědnost za žádné následky vyplývající z nesprávného použití laserů, použití v rozporu s pokyny nebo nezodpovědného použití. Zejména se to týká používání výrobků způsobem, který ohrožuje bezpečnost osob, zvířat nebo majetku.

  • Povinnost dodržovat zákony a místní předpisy
    Kupující se zavazuje používat výrobky v souladu s platnými právními předpisy a návodem k obsluze. Je odpovědností kupujícího seznámit se s místními předpisy pro lasery v místě, kde budou produkty používány, a dodržovat je. Společnost MASSECOM Bartłomiej Jaszyna nenese odpovědnost za jakékoli nezákonné použití laserů.

  • Informace o výrobci a dovozci

    Výrobce:
    Čchengdu Lucky Bird Tech. Společnost s.r.o.
    1. budova, Zhaojuesi South Rd. 270,
    Chenghua, Chengdu, Sichuan, Čína

    Dovozce:
    MASSECOM Bartoloměj Jašina
    ulice. Legionowská 6,
    05-110 Jablonna, Polsko
    e-mail: massecom.biznes@gmail.com

  • Bezpečnostní pravidla
    Kupující je povinen při používání laserů dodržovat veškerá opatření, zejména se vyvarovat směřování světelného paprsku na osoby, zvířata, vozidla nebo technická zařízení, která by mohla být poškozena.

  • Varování
    Produkty prodávané v obchodě www.ultralaser.pl může vyzařovat silné světelné paprsky, které mohou představovat riziko pro zrak a zdraví. Kupující přijímá tato rizika nákupem a užíváním produktů.

XVI. Závěrečná ustanovení

 

  1. Veškerá práva k Internetovému obchodu, včetně vlastnických autorských práv, práv duševního vlastnictví k jeho názvu, internetové doméně, webovým stránkám Internetového obchodu, jakož i k formulářům a logům, náleží Prodávajícímu a mohou být používána pouze způsobem stanoveným v Pravidlech a v souladu s nimi.

  2. Ustanovení obsažená v těchto pravidlech týkající se spotřebitele, týkající se odstoupení od smlouvy a reklamací, se vztahují na fyzickou osobu uzavírající smlouvu přímo související s její podnikatelskou činností, pokud z obsahu této smlouvy vyplývá, že pro tuto osobu nemá podnikatelskou povahu, vyplývající zejména z předmětu jí vykonávané podnikatelské činnosti, zpřístupněného na základě ustanovení o centrálním registru a informacích o podnikatelské činnosti. Neexistují žádná ustanovení o mimosoudních metodách řešení stížností a uplatňování nároků.

  3. Řešení veškerých sporů vzniklých mezi Prodávajícím a Zákazníkem, který je Spotřebitelem, bude předloženo příslušným soudům v souladu s ustanoveními příslušných ustanovení Občanského soudního řádu.

  4. Řešení jakýchkoli sporů vzniklých mezi Prodávajícím a Zákazníkem, který je podnikatelem, bude předloženo soudu příslušnému v místě sídla Prodávajícího.

  5. V záležitostech neupravených těmito předpisy se použijí ustanovení občanského zákoníku, ustanovení zákona o poskytování služeb elektronickými prostředky, ustanovení zákona o právech spotřebitelů a další příslušná ustanovení polského práva.

  6. Každý Zákazník bude o všech změnách těchto Pravidel informován prostřednictvím informací na hlavní stránce Internetového obchodu, které obsahují shrnutí změn a datum jejich účinnosti. Zákazníci s účtem budou o změnách spolu s jejich shrnutím dodatečně informováni na jimi uvedenou e-mailovou adresu. Datum nabytí účinnosti změn nebude kratší než 14 dnů ode dne jejich oznámení. Pokud Zákazník, který má Zákaznický účet, nesouhlasí s novým obsahem Pravidel, je povinen o této skutečnosti informovat Prodávajícího do 14 dnů ode dne oznámení změny Pravidel. Oznámení Prodávajícímu o nepřijetí nového obsahu Pravidel má za následek ukončení Smlouvy.

https://cdn.shopify.com/s/files/1/0913/2051/6933/files/Regulamin_Sklepu_Internetowego_-_www_1.pdf?v=1734374617